Mapa ścienna w Twojej firmie

Mapa ścienna w Twojej firmie

Wychodzimy z założenia, że dobrze jest mieć orientację w poszczególnych miastach, państwach i kontynentach. Dlatego rozpatrzymy pozytywne aspekty posiadania mapy ściennej w Twojej firmie.

Po pierwsze wszystko zależy od profilu Twojej firmy: jeśli działasz globalnie to oczywistym będzie, że wybierzesz mapę świata. Jeśli jednak Twoje przedsiębiorstwo ogranicza się do lokalnego działania, wówczas w pełni usatysfakcjonuje Cię mapa Polski lub wybranego województwa.

Dlaczego o tym mówimy? Ponieważ często przedsiębiorcy nie zdają sobie sprawy, jak ważna jest wiedza o świecie, i to w każdym biznesie. Bardzo łatwo jest popełnić faux pas podczas rozmowy z klientem, jednak trudniej odbudować zaufanie usługobiorcy, aby na nowo traktował nas poważnie.

Po drugie spoglądając na mapę i lokując na niej miejsce, gdzie znajduje się Twój klient, od razu masz znajomość tego, z kim rozmawiasz, jak długo może przebiegać zlecenie, ile czasu mniej więcej będzie dostarczany towar itd. Ponadto, dzięki temu możemy zaskoczyć interesanta swoją znajomością jego położenia i wywrzeć na nim pozytywne wrażenie, które z pewnością zapunktuje pozytywnym kontraktem.

Po trzecie mapa ścienna uatrakcyjnia biuro i nadaje mu powagi. Być może dla niektórych jest to błahy powód i mało istotny przyczynek do nabycia mapy ściennej. Jednak nasze zdanie jest równoznaczne z powszechnie znanym przysłowiem “jak Cię widzą tak Cię piszą”. Warto zatem zadbać o to, żeby nasze biuro wyglądało estetycznie i profesjonalnie.

Szeroki wybór map ściennych gwarantuje to, że możesz wybrać mapę odpowiadającą zarówno Twoim potrzebom jak i profilowi Twojej firmy. Co ważniejsze, możesz ingerować w treści mapy jaką wybierzesz: możesz dodać swoje logo, wybrany przez siebie tekst, nanieść punkty na miasta i miejsca, na których Ci zależy.

Mapa ścienna w Twojej firmie to ułatwienie dla Ciebie – kiedy możesz znaleźć interesujące Cię miejsca, jak i dla Twojego klienta – podczas wizyty w biurze z łatwością przypisze do Twojej firmy takie przymiotniki jak: profesjonalna, rzetelna, kompetentna, fachowa firma.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts